חדש באתר: קולקציית אביב 24 🌸

רכישת בגדים יכולה להיות חוויה מתסכלת עבור נשים רבות. קשה למצוא דברים שיתאימו לסגנון ולמידות שלך. במאמר זה נסקור את הגישה הנכונה ביותר לקניית בגדי נשים שידגישו נכון את צורת גופך וייצרו את המראה הרצוי עבורכן.

התאימו את אורך הבגדים לגובה שלכן

אחד הכללים החשובים הוא להתאים את אורך בגדיכן לגובה. למשל, אם אתן גבוהות ורזות במיוחד, בגדים המגיעים ממש עד הקרסול יאריכו ויחימיאו את הגוף. ולהיפך – בגדים קצרים מדי עלולים להקטין את צורת הגוף לא בהכרח לטובה. כלל אצבע טוב הוא ששולי החצאית/מכנס יגיעו עד מקסימום כ-10 ס”מ מעל/מתחת לברך בהתאמה לגובה שלכן.

הדגישו את החלקים החזקים של הגוף

אם יש לכן מותניים מוצקים וחזה מלא, כדאי מאוד ללבוש בגדים שמדגישים אזורים אלה כמו שמלות בסגנון פלורל עם גזרה חושפת במותניים או סרפן עם קשר צדדי מסוגנן. לעומת זאת אם אתן רזות במותניים עדיף בגדים שיושבים היטב שם ואינם חושפים כמו מכנסי קארגו או חצאיות מלאות יותר.

בגדי נשים - כיצד לבחור נכון לפי סוג הגוף והמראה הרצוי

שילוב נכון של דפוסים וצבעים 

בחירת הדפוסים והצבעים של הבגדים משפיעה עמוקות על המראה הכללי. כדאי לבחור דפוסים וגוונים שמשתלבים עם סוג עורכן וצבע שיערכן. לנשים בהירות יותר מתאימים צבעים עשירים וכהים יותר. נשים כהות עור ימנעו מדפוסים מנוגדים שייצרו מראה “עמוס” מדי.

מקדו משאבים בפריטי מפתח איכותיים

במקום לבזבז כסף על כמות גדולה של בגדים זולים, עדיף לרכוש מספר קטן יותר של פריטים איכותיים יותר.  במיוחד הקפידו על רכישת חתיכות בסיסיות וקלאסיות מדי עונה שאתן באמת תלבשו המון. הן יכולות לשמש כבסיס לשילובים עם פריטים זולים יותר במראה מגובש.

סיכום

אנו מקוות שהטיפים הללו יעזרו לכן למצוא ולבחור נכון את הבגדים שיתאימו ויחמיאו לכן. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה נוספת או בקשת ייעוץ בנוגע לאופציות הקיימות בחנות שלנו. נשמח לסייע ולהנגיש לכן אופנה איכותית ומחמיאה בכל גיל!

קבלי 10% הנחה לרכישה באתר!

הצטרפי למועדון החברות שלנו
ותהני מעדכונים על מוצרים חדשים, מבצעים, הפתעות בימים מיוחדים
וגם – קופון 10% הנחה לרכישה הבאה!

תאריך לידה:

* למצטרפות חדשות בלבד | כפל הנחות

עקבו אחרינו באינסטגרם >