תנאים ומדיניות – אופנת אופרה
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 200 ₪

תנאים ומדיניות

תקנון אתר אופרה אחרת – ספטמבר 2016
הגדרות
בתקנון זה למונחים הבאים תהיה המשמעות שלהלן

  1. האתר – אתר האינטרנט של: https://operaltd.co.il
  2. החברה – אופרה אחרת בע"מ  ח.פ. 511989774
  3. הבגדים – הבגדים המופיעים באתר ומוצעים למכירה בחנות המקוונת בלבד
  4. זמן האספקה – עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה: מובהר כי יום עסקים אינו כולל את הימים שישי / שבת או ערב חג או חול המועד.
  5. המשלוח יתבצע בדואר רשום באמצעות דואר ישראל – בלבד.
  6. יום האספקה – אותו יום בו נמסרה הסחורה ליעודה המבוקש.
  7. כתובת למשלוח – הכתובת שציינה המזמינה בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.
  8. יום ביצוע ההזמנה – היום בו אושרה העסקה ע"י חברת האשראי של המזמין.

כללי
האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת בגדים חדשים והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה בכתובת החברה ו/או באימייל: opera100@zahav.net.il ו/או בטל: 03.5167924 בשעות העבודה להלן: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00 ועד ל 14:00.

  1. בכל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה.
  2. התקנון הינו הבסיס החוקי לגלישה באתר והוא מסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולשת ו/או המזמינה.
  3. כל אדם המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה בעצם ביצוע הפעולה כי היא קראה תקנון זה, וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהא לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
  4.  החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
  5.  תמונות המוצרים המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. מובהר ומוסכם כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה כדי להציג בפני הלקוחות תמונות מדויקות ככל האפשר.
  6.  מחירי המוצרים כוללים מע"מ על פי הדין.
  7.  החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.
  8.  החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע והמוצג באתר, יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אולם מובהר כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או הקשורה אליהן.
  9.  רישומי המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות

הרשמה וביצוע הזמנה
1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח רשום באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
2. מיד לאחר ביצוע תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה.
3. הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראייה חלוטה לנכונות הפעולות.
4. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
5. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה על כך והוא יידרש לעדכן אמצעי תשלום אחר. במקרה כזה לא תבוטל ההזמנה וללקוח לא תהיה כל טענה נגד החברה.
6. אישור פעולת הרכישה מותנה בהמצאות המוצר הנרכש במלאי במועד האספקה המבוקש ו/ במועד ההזמנה. אם לא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא הנהלת האתר מחויבת במכירת המוצר ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל נזק ישיר או עקיף אשר נגרם לרוכש או לצד ג'. בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב לו כל סכום ששילם (אם שילם) להנהלת האתר ו/או תבטל החיוב (אם בוצע) בגין פעולת הרכישה. מובהר כי יתכנו מצבים בהם על אף שהפריט מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא חסר ולא ניתן לספק אותו. במקרים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם על ידי הלקוח.
7. כל לקוח יהיה רשאי להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש חדש וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. היעד האחרון שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח.
8. החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי .

פרסומות באתר

א. אין החברה אחראית לתכנים המפורסמים באתרים אחרים להם קיימים קישורים לאתר. יחד עם זאת החברה אינה מתחייבת כי הקישורית ( (LINK לגבי כל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.
ב.החברה תהיה רשאית מדי פעם בפעם לשלוח הודעות בדואר אלקטרוני המכילות מודעות פרסומיות, מסחריות וכו'. המשתמש מסכים כי לחברה עומדת הזכות לשלוח לכתובת הדואר האלקטרוני אותה סיפק עם רישומו באתר הודעות ועדכונים, לרבות כאלו הכוללים מסרים פרסומיים ו/או מסחריים. הכול בתנאי שהלקוח אישר לחברה לשלוח לו מסרים פרסומיים כנ"ל ע"י שליחת דואר אלקטרוני לחברה בו הוא מודיע על רצונו לקבל מסרים כאלה.
ג. עם רישומו לאתר מאשר הלקוח לחברה לשלוח אליו דיוור ישיר בעל תוכן פרסומי כולל שליחת הודעות sms למכשיר הנייד שלו ללא כל עלות מצדו.
ד.בהתאם לחוק הספאם, תוכלי לבחור שלא לקבל הודעות פרסומיות מהאתר וזאת ע"י יצירת קשר טלפוני עם משרדי החברה ו/או ע"י שליחת פקס ו/או הודעת דוא"ל.

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה

א. פרק זה יהיה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק)
ב. מזמין יכול לבטל את ההזמנה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:
1. ביטול לפני משלוח המוצר ע"י החברה: מזמין יכול לבטל הזמנה של סחורה בטרם שנשלחה ע"י החברה וזאת ללא חיוב נוסף. עם ביטול ההזמנה יוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגינה.
2. זיכוי כספי ניתן על ביטולים שנעשו בתוך 48 שעות מקבלת הסחורה. המזמין יישא בהוצאות החזרת הסחורה למוכר.
לאחר 48, לא יינתן זיכוי כספי כי אם זיכוי למימוש באתר.החלפות ניתן לבצע עד 7 ימים מיום קבלת המוצר.
3. במקרה של ביטול העסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין, יזוכה המזמין אך ורק לאחר קבלת הסחורה במחסני החברה וזאת לאחר שיצר המזמין קשר עם החברה לצורך זיכויו בכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.
4. ככלל, זיכויים יועברו אך ורק לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה 5% משווי העסקה אינם ניתנים להחזר. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הקונה בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית ושאינה פגומה, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, בלא שנעשה בו כל שימוש. מוצר שהוחזר ואינו עומד בדרישות פרק זה, לא יזכה את המזמין בהחזר כספי ו/או בכל זיכוי אחר לרבות שובר זיכוי.
ה. זיכוי יועבר לחשבון פייפאל אם הרכישה בוצעה באמצעות פייפאל
ו. במידה ולא הודיע הלקוח לחברה על פגם כלשהו במוצר בתוך 24 שעות מיום קבלתו, הדבר מהווה הודעה כי לא נפל שום פגם וללקוח ו/או המזמין לא תהיה כל טענה כנגד החברה ו/או האתר לעניין קיומו של פגם כלשהו במוצר.
ז. מובהר ומוסכם כי לקוח אינו רשאי להחזיר ו/או לבטל יותר משתי עסקאות ברציפות אלא אם כן נפל במוצר פגם המונע ממנו לעשות בו שימוש. ביטול עסקה כולל גם מקרים של השבת כספים ו/או מתן זיכוי להחלפת מוצר.
ח. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או הזמנה כולה או חלקה במקרים הבאים:
1. נפלה טעות קולמוס בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר
2.  אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
3. במקרה של כוח עליון, פעולה מלחמה, איבה, טרור, מצב חרום ו/או כל דבר אחר שימנע ביצוע מכירה תקין.
4.  אזל המוצר מהמלאי.
5. הודעה על ביטול הזמנה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדוא"ל לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
6. החברה ו/או מנהלי האתר לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי לרבות נזק כספי בגין ביטול ההזמנה ו/או החזרת הבגד לפי הוראות פרק זה.
7. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותה של החברה כדי לתבוע את נזקיה בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
8. מובהר ומוסכם כי פריטים ב"סייל" או בסוף עונה ניתנים להחלפה בלבד ותוך 48 שעות בלבד ממועד אספקת ההזמנה. לא יינתן זיכוי כספי אלא זיכוי לאתר שניתן לשימוש בכל עת.

אספקה ומשלוחים

1.1 פריטים נשלחים באמצעות דואר רשום בלבד. המשלוח חינם
1.2 החברה מתחייבת לספק את הסחורה במסגרת זמן האספקה ליעד המבוקש ותעשה כמיטב יכולתה שיום האספקה יהיה במועד האספקה המבוקש.
3. החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.
ב. שביתה דואר ישראל.
ג. כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
ד. מסיבה הקשורה עם דואר ישראל.

אחריות החברה

א. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
ב. נפלה טעות קולמוס בתיאור הבגד, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
ג. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
ד. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
ה. החברה אינה אחראית לשימוש שייעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בבגדים.

זכויות יוצרים
א. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תאור ועיצוב הבגדים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.
ב. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב בגדים, תמונות הבגדים וכיוצא בזאת, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.
ג. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב.
ד. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן).
ה. השם "אופרה אחרת" וכן שם המתחם (domain name) של האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
ו. ככל שיש סמני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, כי אז סימני המסחר הנם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.
ז. כל התוכן המילולי, אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה.

שמירה על סודיות

א. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשבים שלה.
ב. החבה נוקטת במיטב אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בפרוטוקול מאובטח SSL.
ג. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר אל חברת האשראי נעשית באופן מוצפן בפרוטוקול SSL.  במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוח.
ד. בכפוף לאמור בסעיף 4 דלעיל, החברה מתחייבת שלא להעביר את פרטי הלקוחות לגורם שלישי (מלבד חברות האשראי) ללא אישורם.

משלוחים והחזרות
משלוחים
המשלוחים שלנו הם תמיד חינם באמצעות דואר ישראל בדואר רשום לכתובת שהזנת בעת מילוי ההזמנה. אנחנו לא מבצעים שליחויות.
יתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו אלא בדואר ישראל. קיימת אפשרות נוספת של איסוף עצמי מחנות הסטודיו שלנו ברחוב מוהליבר 35 בתל אביב אך ורק בתאום מראש*
אנחנו כאן בשבילך בכל שאלה בטל: 03.5167924 – או במייל  opera100@zahav.net.il
עלויות משלוח
דואר רשום לסניף הקרוב לביתך – משלוח חינם
במקרה של החלפה, המשלוח אלייך בגוביינא, בדואר רשום.
קיימת אפשרות נוספת של איסוף עצמי מחנות הסטודיו שלנו ברחוב מוהליבר 35 בתל אביב אך ורק בתאום מראש בטלפון: 03.5167924
החלפות והחזרות
אנחנו יודעות מה זה להיות לקוחה ולכן הצוות שלנו עושה הכול כדי להנעים את חוויית הקנייה שלך באתר ובקבלת המשלוח.
אם לא התאהבת בדגם שקבלת תוכלי להחליפו בדגם אחר, או לקבל זיכוי כספי מלא.
במקרה של החלפת פריט, מומלץ קודם כל ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו בטל: 03.5167924 כדי שנוכל לשמור עבורך את המידה או הפריט הרצוי.
ככלל, החלפות מתבצעות באמצעות דואר רשום גוביינא. בתוך הקופסה תוכלי למצוא דף הוראות כיצד לשלוח אלינו בחזרה את המוצר.
שימי לב: החלפות יתבצעו בתוך 7 ימי עסקים מקבלת המשלוח אצלך
החזרת פריט
ניתן להחזיר כל פריט  ולקבל עבורו זיכוי כספי מלא. אם קבלת מוצר ותרצי זיכוי כספי עבורו, צרי איתנו קשר במייל ולאחר מכן, שלחי אותו אלינו בדואר רשום בחזרה בתוך 2 ימי עסקים מקבלת המשלוח אצלך
שימי לב: מוצרים בסייל או בסוף עונה ניתנים להחלפה בלבד או להחזרה תמורת זיכוי לרכישה באתר –  אשר אינו מוגבל בזמן.  לתשומת ליבך, לא יינתן זיכוי כספי על פריטים שנקנו בסייל.
כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל כי זיכינו את חשבונך באמצעות מערכת הפייפאל.
צרי עימנו קשר במייל  opera100@zahav.net.il או בטלפון: 03.5167924

אנחנו מודים לך כי בחרת לרכוש באתר שלנו
בברכה
אופנת אופרה.